Het was repetitieweek en wessel en ik zouden gaan 'leren' alleen toen wilden we de scary maze game gaan spelen omdat we wilden proberen niet te schrikken XD.
Alleen schrok wessel dus wel. Zie filmpje! (:
Posts tonen met het label wessel. Alle posts tonen
Posts tonen met het label wessel. Alle posts tonen
woensdag 26 januari 2011
zaterdag 4 december 2010
Schatje van de dag ; Wessel :)
| Nhu - Wessel |
Ik ga vanaf vandaag proberen elke dag iemand in het zonnetje te zetten, en vandaag is het Wessel,
me beste vriend =) Omdat:
- Hij er altijd voor me is
- Ik hem alles kan vertellen
- Hij me altijd vrolijk kan maken
- Hij altijd gezellig is
- Hij gewoon harstikke lief is
- En al het andere positieve dat je verzinnen :)
iloveyou <3
xoxo
Abonneren op:
Posts (Atom)