Posts tonen met het label schatje. Alle posts tonen
Posts tonen met het label schatje. Alle posts tonen

dinsdag 7 december 2010

Schatje van de dag; Marit :)

Nhu - Marit
Marit wordt in t zonnetje gezet! Omdat:
- Wij samen te druk kunnen zijn
- Mensen onze humor niet snappen
- Roltrappen, woessj, wieeeee jwz
- Shoppen altijd gezellig met jou is
- Wij goed zijn in leuke boys spotten ^^
- Wij echt heel erg melig kunnen zijn
- Jij altijd gezellig bent
- En natuurlijk ook heel erg lief! (:


iloveyou
xoxox

zondag 5 december 2010

Schatje van de dag; Ilse :)


Nhu - Ilse
Vandaag zet ik Ilse in het zonnetje (:
Omdat:
- Zij me altijd begrijpt
- Ze me altijd vrolijk weet te krijgen, gewoon áltijd
- Wij samen een hele leuke kerst gaan hebben
- Ze de allerliefste suprise heeft gemaakt die ik ooit heb gekregen!
- Wij samen een superteam zijn met gym x'D
- Zij gewoon mijn schatje is!

iloveyou <3
xoxox

zaterdag 4 december 2010

Schatje van de dag ; Wessel :)

Nhu - Wessel
Wessel!
Ik ga vanaf vandaag proberen elke dag iemand in het zonnetje te zetten, en vandaag is het Wessel,
me beste vriend =) Omdat:
- Hij er altijd voor me is
- Ik hem alles kan vertellen
- Hij me altijd vrolijk kan maken
- Hij altijd gezellig is
- Hij gewoon harstikke lief is
- En al het andere positieve dat je verzinnen :)

iloveyou <3
xoxo